LGBT Gençlik


 Lezbiyen/gey/biseksüel/transgender (LGBT) gençler, bir genç olmanın tüm zorluklarıyla başa çıkmaya çalışırken, kendilerine yönelik taciz, tehdit ve şiddetle de her gün uğraşmak zorundadır.


LGBT gençlerin, LGBT olmayan yaşıtlarına kıyasla okulda kendilerine isim takma, sözlü taciz veya fiziksel saldırıya uğrama olasılıkları neredeyse iki kat daha fazla. Zihinsel sağlıkları ve eğitimleri, fiziksel sağlıkları bir yana risk altındadır.


Akıl Sağlıkları Nasıl Etkileniyor?

Madde Kullanımı: Gey, lezbiyen, biseksüel ve transgender gençlerin uyuşturucu ve alkolle deney yapma olasılığı iki katından fazladır. 

Mutluluk: LGBT gençlerin sadece 7'si utlu olduğunu bildirirken, LGBT olmayan gençlerin g'si mutlu olduklarını söylüyor. Bununla birlikte, LGBT gençlerin €'inden fazlası, eninde sonunda mutlu olacaklarına inanıyor ve neredeyse yarısı, mutluluğu bulmak için mevcut şehirlerinden uzaklaşmaları gerektiğine inanıyor. 

Kendine Zarar Verme: Her sözlü veya fiziksel taciz vakasında, LGBT gençlerin kendine zarar verme riski 2 ½ kat daha fazladır.

İntihar: Gay, lezbiyen ve biseksüel gençlerin intihara teşebbüs etme olasılıkları heteroseksüel emsallerine göre 4 kat daha fazladır.

Eğitimleri Nasıl Etkileniyor?

ABD okullarındaki eşcinsel gençler genellikle o kadar yoğun bir zorbalığa maruz kalıyorlar ki yeterli bir eğitim alamıyorlar. LGBT gençler, sınıfları/sınavları/sınıfları belirleyen LGBT olmayan gençlere kıyasla, zorbalık sorunlarını yaşamlarında kabul etmeyen ailelerden sonra ikinci en önemli sorun olarak tanımladılar. 

Okulda sıklıkla tacize uğradığını bildiren LGBT gençlerin not ortalamaları, daha az tacize uğrayan öğrencilere göre daha düşüktü. 

Bir anket, eşcinsel katılımcıların üçte birinden fazlasının, orada kendilerini güvende hissetmedikleri için geçen ay bütün bir okulu kaçırdığını ortaya koydu. 

LGBT gençliği gidecek hiçbir yerleri olmadığını düşünüyor. LGBT öğrencilerin yüzde altmışı olayları okul personeline bildirmedi. Bir olayı bildiren üçte biri, personelin yanıt olarak hiçbir şey yapmadığını söyledi. 

Yardım Etmek Için Ne Yapabiliriz?

Okullar herkes için güvenli ve saygılı bir öğrenme ortamı sunmalıdır. Zorbalığa izin verildiğinde, bu herkesi etkiler. 2011 Ulusal Okul İklimi araştırması şunları önermektedir: 


Eşcinsel Düz İttifaklar (GSA). Okul kulüpleri, LGBT öğrenciler için güvenli alanlar ve destek ağları sağlar. GSA'lı okullara giden öğrenciler daha az homofobik ifadeler, okul personelinden daha fazla müdahale ve daha fazla bağlılık duygusu bildirdiler.

Destekleyici eğitimciler. Daha fazla sayıda destekleyici personele (altı veya daha fazla) sahip olduğunu bildiren LGBT Öğrencilerin daha yüksek not ortalamaları vardı.

Kapsamlı zorbalık/taciz politikaları ve yasaları. Öğrenciler, okul personelinin kapsamlı zorbalık/taciz politikaları olan okullarda iki kat daha sık müdahale ettiğini bildirdi.

Aşağıdaki Eylemlerle Okulunuzda Zorbalığa Son Verilmesine Yardımcı Olun:


Tehlike belirtilerine karşı uyanık olun.

Saygı, okul güvenliği ve zorbalıkla mücadele programları için öğrenci konseyleriyle birlikte çalışın.

Okul personelinden bir toplantıda veya okul sonrası bir etkinlikte eşcinsel önyargısı hakkında bir tartışma yapmasını isteyin.

Yerel lisenizde bir Gey, Lezbiyen ve Düz Eğitim Ağı (GLSEN) bölümü başlatmaya yardımcı olun.

GLSEN gibi bir grubun okulunuzda zorbalığı önleme faaliyetleri ve programları sunmasını sağlayın.

Zorbalığa maruz kalan herkesi bir öğretmene, danışmana, antrenöre, hemşireye veya onun ebeveynlerine veya velilerine söylemesi için cesaretlendirin. Zorbalık devam ederse, kendiniz bildirin.

Yorumlar